Väldigt många tror att diabetes bara innebär en spruta, här nedan ser ni en bild på vad diabetes är. Jag har legat högt hela dagen 15-19. Jag har tagit totalt 7E utöver för maten som jag ätit. Vill blodsockret gå ner? Nej. Jag började gå på rullbandet för att försöka få ner det, ville det sjunka? Nej det ville stiga istället. Eftersom jag legat på 15 i lver 2 timmar kollade jag ketonerna, men jag hade inga som tur var.
 

Till er som påstår att det bara är en spruta

Allmänt Kommentera
Väldigt många tror att diabetes bara innebär en spruta, här nedan ser ni en bild på vad diabetes är. Jag har legat högt hela dagen 15-19. Jag har tagit totalt 7E utöver för maten som jag ätit. Vill blodsockret gå ner? Nej. Jag började gå på rullbandet för att försöka få ner det, ville det sjunka? Nej det ville stiga istället. Eftersom jag legat på 15 i lver 2 timmar kollade jag ketonerna, men jag hade inga som tur var.