Förra tisdagen var jag och tog blodprover för att se om de kunde hitta något gällande varför jag blöder som jag gör. I tisdags fick vi provsvaren, alla prover såg bra ut förutom ett. De provet som inte såg bra ut var PK, dvs koaguleringen. De vet inte varför, eftersom jag inte blöder näsblod så ska de ta omprov nästa gång jag ska dit. Vilket är i mars. Dock misstänker dem att det kan vara för att jag legat högt i blodsockret en del, för det kan påverka koaguleringen. 

Provsvar

Allmänt Kommentera
Förra tisdagen var jag och tog blodprover för att se om de kunde hitta något gällande varför jag blöder som jag gör. I tisdags fick vi provsvaren, alla prover såg bra ut förutom ett. De provet som inte såg bra ut var PK, dvs koaguleringen. De vet inte varför, eftersom jag inte blöder näsblod så ska de ta omprov nästa gång jag ska dit. Vilket är i mars. Dock misstänker dem att det kan vara för att jag legat högt i blodsockret en del, för det kan påverka koaguleringen.