Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag går på mitt sista sommarlov, idag var min sista lektionsdag i åk 2. Nu är det bara UF/GY mässa, kompletteringsdagar samt en fotbollsmatch som vi ska ha mot Procivitas som återstår. De sista skoldagarna slutar jag vid 11-12 eller så är jag ledig. Så här ser denna och nästa vecka ut:

Mån: Alla förmiddags lektioner inställda, var ledig från sista då jag skulle på tryout.

Tis: Börja 12:45 och hade 1 lektion i 1h och 15 min.

Ons: UF/Gy mässa

Tors: Inför trean (vi kommer bara snacka om vad som kommer ske)

Fre: Jag är ledig då jag inte har något att komplettera.

Mån: Ribban med skolan

Tis: Coachdag och fotbollsmatch Jensen mot Procivitas

Ons: Ledig

Tors: Skolavslutning

Jag har bara 1 inlämning kvar, men min skolatress har iallafall avtagit en del. Innan var jag stressad och hade stressutslag, det har iallafall inte visat sig på blodsockret som tur är. 

Detta sommarlov ska bli riktigt roligt, har lite planer. Som det ser ut nu så är det Stockholm, kanske åker upp dit 2 gånger, åka upp till Båstad och festa och kanske lite privatafester. Jag är ju 18 år och gör vad jag vill och mina föräldrar kan inte hindra mig, därför blir detta sommarlov lite mer äventyrligt. Vissa saker har jag velat göra sedan 12-13 års åldern. Är smått sugen på att åka ner till Rhodos eller Ibiza, men det är inget som jag kommer göra iår.

Idag har jag bara legat och slappat i poolen och druckit piggelindrink, spillde dock ut hälften i poolen. Låg i poolen i 1 timme ungefär, innan jag kopplade av pumpen låg jag på 6,9-> och när jag kopplade på pumpen låg jag på 11,9 med en pil rakt upp. Började dock sjunka igen till 8 direkt efter att pumpen kopplades på. Ni kanske har sett att det ser ut som om att jag har pumpen på mig när jag lagt ut bilder när jag sitter i poolen, men pumpen är borta och det rosa ni ser är bara en grej jag sätter dit för att undvika att få in klorvatten eller saltvatten. För det finns risk att de täpper till. Den ser exakt likadan ut som den rosa grejen på pumpen, skillnaden är bara att där inte är någon nål eller slang.
(null)



Sista skolveckan

Vardag Kommentera
Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag går på mitt sista sommarlov, idag var min sista lektionsdag i åk 2. Nu är det bara UF/GY mässa, kompletteringsdagar samt en fotbollsmatch som vi ska ha mot Procivitas som återstår. De sista skoldagarna slutar jag vid 11-12 eller så är jag ledig. Så här ser denna och nästa vecka ut:

Mån: Alla förmiddags lektioner inställda, var ledig från sista då jag skulle på tryout.

Tis: Börja 12:45 och hade 1 lektion i 1h och 15 min.

Ons: UF/Gy mässa

Tors: Inför trean (vi kommer bara snacka om vad som kommer ske)

Fre: Jag är ledig då jag inte har något att komplettera.

Mån: Ribban med skolan

Tis: Coachdag och fotbollsmatch Jensen mot Procivitas

Ons: Ledig

Tors: Skolavslutning

Jag har bara 1 inlämning kvar, men min skolatress har iallafall avtagit en del. Innan var jag stressad och hade stressutslag, det har iallafall inte visat sig på blodsockret som tur är. 

Detta sommarlov ska bli riktigt roligt, har lite planer. Som det ser ut nu så är det Stockholm, kanske åker upp dit 2 gånger, åka upp till Båstad och festa och kanske lite privatafester. Jag är ju 18 år och gör vad jag vill och mina föräldrar kan inte hindra mig, därför blir detta sommarlov lite mer äventyrligt. Vissa saker har jag velat göra sedan 12-13 års åldern. Är smått sugen på att åka ner till Rhodos eller Ibiza, men det är inget som jag kommer göra iår.

Idag har jag bara legat och slappat i poolen och druckit piggelindrink, spillde dock ut hälften i poolen. Låg i poolen i 1 timme ungefär, innan jag kopplade av pumpen låg jag på 6,9-> och när jag kopplade på pumpen låg jag på 11,9 med en pil rakt upp. Började dock sjunka igen till 8 direkt efter att pumpen kopplades på. Ni kanske har sett att det ser ut som om att jag har pumpen på mig när jag lagt ut bilder när jag sitter i poolen, men pumpen är borta och det rosa ni ser är bara en grej jag sätter dit för att undvika att få in klorvatten eller saltvatten. För det finns risk att de täpper till. Den ser exakt likadan ut som den rosa grejen på pumpen, skillnaden är bara att där inte är någon nål eller slang.
(null)