När ingenting fungerar

Kommentera
Det började smått i tisdags med att jag blev hög, inte jätte men tillräckligt för att behöva öka det basala. Det fungerade hyfsat då, men igår fungerade det inte alls. Gick som mest på 120% och jag kunde inte öka mer för då störtsjönk jag. Idag vaknade jag på 12 och steg, så tog 1E direkt när jag vaknade samt höjde basalen till 110% till en början. Väl i skolan steg jag jag till 19, vilket är väldigt högt. Ökade därför basalen till 115% och sjönk ner till 14, därefter sjönk jag extremt sakta neråt och landade på 7/8. Efter cirka 30 minuter låg jag på 10,9 med en pil rakt uppåt, trots att jag går på 115% i basal. Detta var efter att jag ätit. Jag hoppas verkligen att det har gett med sig tills på lördag då jag ska ha mitt 18-års firande, vill ju inte behöva avstå en massa bara för att blodsockret stiger hela tiden, vill heller inte sitta och må dåligt.